EURUSD mengekalkan momentum bullish - analisis - 15-07-2019

EURUSD mengekalkan momentum bullish - analisis - 15-07-2019

2019-11-11 • Dikemaskini

EURUSDDaily.png

Pasangan EURUSD untuk analisa pembukaan minggu ini menunjukkan bahawa pasangan matawang ini cuba mengekalkan momentum BULLISH yang dilakukan semenjak minggu lepas.Buat masa sekarang dapat dilihat bahawa harga semasa cuba melanggar MA100 yang sekarang ini menguasai paras rintangan 1.12741.Kedudukan trend dilihat cuba memenuhi kriteria untuk menjadi BULLISH pada minggu ini.Indikator stocashtik pula menunjukakn pergerakan ke arah atas untuk memasuki zon overbought.Dari pemerhatian di atas dapat kita rumuskan bahawa harga semasa pada hari ini akan cuba membuat kenaikan dan melengkapkan sentuhan pada MA200 sebagai kawasan rintangan utama.

Mengingatkan kepada anda bahawa,jika harga semasa buat masa sekarang berjaya melanggar MA100 iaitu rintangan kukuh yang ada berdekatan dengan harga semasa sekarang,maka harga semasa akan terus membuat kenaikan dan sasaran utama kita untuk minggu ini adalah pada paras rintangan kukuh 1.13493 yang buat masa sekarang ini diwakili oleh MA200.Melanggar MA200 ini pula akan membawa kepada pencarian rintangan utama yang buat masa sekarang ini berada diparas rintangan utama 1.14999.Sebaliknya jika harga gagal melanggar MA100 hari ini,maka harga akan membuat penurunan dan akan mencari sokongan terdekat yang buat masa sekarang ini berada pada paras 1.11905.Manakala melanggar paras sokongan ini akan membawa harga ke arah sokongan kukuh pada pars 1.11278

julat dagangan untuk hari ini adalah sokongan 1.11278 dan rintangan 1.13493

trend : bullish

Serupa

Ulasan trend matawang penghujung tahun 2020
Ulasan trend matawang penghujung tahun 2020

Tahun 2020 akhirnya melabuhkan tirainya. Akhirnya. Mari kita lihat apa yang berlaku di pasaran Forex sepanjang tahun berkenaan dan cuba mencari tahu apa yang mungkin berlaku pada tahun berikutnya.

Berita terkini

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera