GBPJPY masih terdiam di sokongan kukuh - analisis - 26-06-2019

GBPJPY masih terdiam di sokongan kukuh - analisis - 26-06-2019

2019-11-11 • Dikemaskini

GBPJPYDaily.png

Pasangan matawang GBPJPY untuk analisa hari ini dilihat masih lagi bergerak tenang diatas paras sokongan kukuh diparas 135.919.Berdasarkan analisa yang lepas kita masih lagi boleh melihat bahawa pergerakan semenjak semalam dan hari ini masih lagi tidak terlalu berganjak jauh.Trend untuk hari ini dilihat masih lagi berkekuatan untuk meneruskan trend bearish atau trend penurunan harga.dilihat pada indikator stochcastik pula masih berada ditengah-tengah iaitu di zon 50 menunjukkan bahawa pergerakan masih lagi tidak ditentukan oleh trend harga sekarang ini.Indikator MA pula masih mengekalkan kedudukan kukuhnya semenjak minggu lepas iaitu masih berada diatas paras harga semasa dan menunjukkan bahawa akan ada penurunan harga semasa lagi pada minggu ini.

Mengingatkan kepada anda bahawa jika harga semasa berjaya melanggar paras sokongan kukuh diparas 135.919 ini,maka harga semasa akan cuba membuat penurunan dan sasaran utama kita pada bulan ini adalah pada paras sokongan 132.225.Paras ini untuk makluman anda adalah paras terendah pada 3 januari 2019.Sebaliknya jika gagal melanggar paras sokongan utama ini,kita akan melihat percubaan kenaikan akan berlaku dan saya meletakkan rintangan kecil diparas 137.042 sebagai kawasan pengesahan kenaikan harga untuk hari ini.Melanggar paras rintangan kecil ini akan memberikan gambaran bahawa harga semasa akan cuba membuat kenaikan dan sasaran kita adalah pada paras rintangan kukuh di 139.487 yang mana paras ini buat masa sekarang diwakili oleh MA50.

julat dagangan untuk hari ini adalah sokongan 132.225 dan rintangan 139.487

trend : sideway

Serupa

Ulasan trend matawang penghujung tahun 2020
Ulasan trend matawang penghujung tahun 2020

Tahun 2020 akhirnya melabuhkan tirainya. Akhirnya. Mari kita lihat apa yang berlaku di pasaran Forex sepanjang tahun berkenaan dan cuba mencari tahu apa yang mungkin berlaku pada tahun berikutnya.

EURJPY : Ditolak naik oleh 2 MA kukuh - 30-8-2019
EURJPY : Ditolak naik oleh 2 MA kukuh - 30-8-2019

Pasangan matawang EURJPY untuk analisa hari ini melihatkan bahawa candle telahpun mencuba sebanyak hampir 3 kali berturut-turut untuk melakukan pelanggaran terhadap paras sokongan kukuh diparas 117…

Berita terkini

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera