USDCAD mendekati sokongan utama - analisis - 27-06-2019

USDCAD mendekati sokongan utama - analisis - 27-06-2019

2019-11-11 • Dikemaskini

USDCADDaily.png

Pasangan matawang USDCAD untuk analisa hari ini dilihat sedang dalam proses melakukan penurunan seterusnya untuk mendekati paras sokongan harga semasa yang buat masa sekarang ini berada di zon paras sokongan utama diparas 1.30922-1.30461.Melihat kepada trend pula,hari ini saya dapat menyaksikan penghujung trend bearish.Penerusan trend menurun seterusnya akan disahkan jika harga semasa berjaya melanggar zon paras sokongan yang disebutkan tadi.Indikator MA pula masih lagi mempertahankan kedudukannya dengan mengekalkan kuasanya diatas paras harga semasa dan memberi daya tolakan keatas harga semasa ke arah bawah.Mengikut analisa diatas dapat dirumuskan bahawa berkemungkinan hari ini harga akan lebih memandang bearish sebagai kawasan utamanya

Mengingatkan kepada anda bahawa,jika harga semasa berjaya menyentuh zon paras sokongan harga semasa diparas 1.30922-1.30461 maka harga semasa akan terus membuat terjunan dan sasaran seterusnya berada pada candle jangka masa mingguan iaitu diparas sokongan 1.29770.Paras ini buat masa sekarang ini diwakili oleh MA100.Sebaliknya jika harga semasa hari ini gagal melanggar zon sokongan harga ini,maka harga semasa akan membuat kenaikan dan sasaran pertama yang akan dicari oleh harga semasa adalah paras rintangan harga 1.32298.Melanggar paras ini akan membawa harga mendekati paras rintangan diparas 1.32793 yang mana buat masa sekarang ini diwakili oleh MA200.

julat dagangan untuk hari ini adalah sokongan 1.29770 dan rintangan 1.32793

trend : bearish

Serupa

Ulasan trend matawang penghujung tahun 2020
Ulasan trend matawang penghujung tahun 2020

Tahun 2020 akhirnya melabuhkan tirainya. Akhirnya. Mari kita lihat apa yang berlaku di pasaran Forex sepanjang tahun berkenaan dan cuba mencari tahu apa yang mungkin berlaku pada tahun berikutnya.

Berita terkini

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera