1. FBS broker  >
  2. Blog FBS >
  3. 10 Tip berguna dari Pembuat Jutawan
2022-01-19 • Dikemaskini

10 Tip berguna dari Pembuat Jutawan

Terdapat ramai pedagang yang menguntungkan berjaya membuat berjuta-juta dan sanggup memberi nasihat kepada pedagang-pedagang lain. Kami mengumpulkan beberapa nasihat yang terbaik di sini untuk anda baca.

#1

Mengetahu risiko anda sebelum memasuki perdagangan. Apabila anda tahu risiko, anda boleh mengawal saiz sewajarnya berdasarkan kiraan risiko anda supaya tidak rugi tidak terlalu tinggi jika perdagangan yang tidak betul.

#2

Jangan sesekali berfikir seperti "Sudah terlalu banyak" atau "Tidak boleh pergi lebih rendah" kerana ia boleh. Tidak mengapa jika pasaran membuat satu langkah yang tidak masuk akal. Jangan berpegang kepada rugi.

#3

Jangan takut untuk rugi. Ia adalah sebahagian daripada perdagangan, tidak ada yang boleh mengelaknya. Selagi anda mengawal kerugian anda dengan berpegang kepada strategi anda, anda tidak perlu takut.

#4

Tidak semua kerugian adalah dari melakukan sesuatu yang salah. Tiada setup berlaku 100% setiap masa. Hanya berpegang kepada strategi anda dan kerugian yang ideal dan mengawal kerugian.

#5

Cari kawasan anda. Apabila anda memulakan, jangan cuba untuk berdagang semua yang bergerak, memberi tumpuan kepada satu kawasan, menguasainya, kemudian perlahan-lahan keluar dari sana.

#6

Semak perdagangan anda. Dari perdagangan lama anda , anda boleh mendapatkan idea di mana anda berjaya dan di mana anda gagal. Setelah anda mengenal pasti di mana anda berjaya,beri tumpuan di sana!

#7

Di Awal dalam perjalanan anda, anda mungkin akan mencuba sedikit dengan strategi yang berbeza, dan yang paling tidak akan berfungsi. Anda akan mengalami beberapa kerugian, tetapi anda akan belajar banyak dan ini akan membantu mencari arah kejayaan anda.

#8

Kesilapan adalah alat pembelajaran yang terbaik. Jangan mengabaikan mereka, jangan lari dari mereka, memeluk mereka. Mereka akan membantu membimbing anda untuk penambahbaikan.

#9

Strategikan perdagangan anda di mana kawasan terbaik, bukan keuntungan / kerugian anda, jangan biarkan ia mempengaruhi keputusan anda. perdagangan hendaklah dibuat mengikut carta dan pelan.

#10

Jangan sesekali berhenti belajar.

  • 2554

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera