1. FBS broker  >
  2. Blog FBS >
  3. Bagaimana untuk menukar dari daripada akaun demo kepada akaun sebenar tanpa rasa sakit
2024-03-04 • Dikemaskini

Bagaimana untuk menukar dari daripada akaun demo kepada akaun sebenar tanpa rasa sakit

Ramai pedagang menunjukkan hasil yang hebat di akaun demo tetapi gagal apabila mereka memulakan dagangan sebenar. Kami membuat analisa penuh mengenai masalah ini dan memilih 4 langkah penting, yang akan membantu anda beralih ke akaun sebenar yang selesa.

1) Berdagang seperti Sebenar. Apabila anda tahu anda tidak berdagang dengan wang sebenar , emosi anda adalah lebih kurang terlibat, dan anda boleh membuat semua kesilapan yang mungkin. Ia adalah merbahaya kerana segala-galanya yang anda lakukan pada akaun demo akan menjadi kebiasaan .

Apabila anda membuka akaun demo, lupa bahawa ia adalah satu "demo" akaun. Menganggapnya sebagai satu akaun sebenar dengan wang sebenar anda di dalamnya. Memasuki perdagangan dengan strategi, pelan, pengurusan risiko dan lain-lain saiz dan leverage akaun demo anda harus boleh sama seperti akaun live anda akan menjadi. Jangan buka akaun demo $ 50,000 jika anda merancang untuk akaun sebenar $ 1000.

2) Perdagangan Demo sehingga anda berjaya dan kemudian berdagang lebih untuk mengulangi kejayaan anda. Apabila anda berulang kali berjaya anda akan membina keyakinan dan disiplin, maka anda sudah bersedia untuk pergi untuk akaun sebenar.

ika anda mengulangi kejayaan anda dalam akaun secara langsung, ini bermakna anda cukup berdisplin, anda mampu untuk mengawal emosi anda, dan anda telah menguasai kemahiran dagangan anda. Jika kesilapan yang dibuat dalam akaunsebenar, mengambil beberapa langkah ke belakang, lengkapkan pengetahuan anda, perdagangan demo untuk mendapatkan beberapa pengalaman dan menguasai sistem trading anda.

3) Pastikan akaun demo berjalan. Sentiasa ingat bahawa apabila anda membuat kesilapan dalam perdagangan demo, anda tidak mampu untuk membuat salinan ralat yang apabila berdagang dengan wang sebenar. Walaupun selepas anda membuat keputusan untuk berdagang secara langsung, perdagangan demo boleh menjadi sangat berharga. Anda boleh menguji strategi dan set-up pada akaun demo sebelum anda cuba mereka keluar dengan wang sebenar.

4) Pertimbangkan berdagang pertandingan. Salah satu masalah dengan akaun demo adalah bahawa anda mempunyai sambungan emosi sangat sedikit dengan dana maya. Atas sebab ini terdapat pertandingan untuk peniaga-peniaga demo, di mana kita memberi hadiah wang tunai kepada pemenang. Ini menjadikan perdagangan demo sedikit lebih pengalaman realistik, dan juga amalan yang baik. Sebagai contoh - FBS Pro pertandingan. 

FBS Pro

  • 5283

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera