Syarikat FBS menerima anugerah berprestij yang baru pada akhir 2014

Syarikat FBS menerima anugerah berprestij yang baru pada akhir 2014

Pelanggan yang dihormati! 

Kami gembira untuk memberitahu anda bahawa satu acara perayaan berlaku di Sultan Hotel Jakarta (Jakarta, Indonesia) pada 28 November 2014: Korporat Pencapaian Platinum Indonesia 2014 - 2015. Lebih 250 orang menghadiri majlis itu, dan, dalam suasana yang meriah, syarikat FBS menerima anugerah "Pemimpin dalam menyediakan perkhidmatan yang berkualiti tinggi di Indonesia" . Ini adalah kegembiraan yang besar untuk pasukan FBS! Anugerah berprestij yang baru adalah bukti nyata bahawa perkhidmatan FBS benar-benar telah dihargai oleh rakyat Indonesia. 

Acara ini merupakan satu kejayaan besar, pelbagai organisasi daripada serata Indonesia mengambil bahagian di dalamnya. FBS adalah syarikat asing yang hanya menerima anugerah penting ini! Kami amat berbangga kerana perkhidmatan pelanggan, bonus FBS dan tawaran istimewa, perkhidmatan deposit dana dan pengeluaran telah menerima pengiktira an tinggi dari pelanggan Indonesia. 

Dokumen pemberian anugerah telah ditandatangani oleh menteri dua negara - Menteri Ekonomi Penyelarasan Republik Indonesia Encik DR. Sofyan A. Djalil, М., MALD dan Menteri Penyelaras Pembangunan Manusia dan Budaya Republik Indonesia Cik Puan Maharani. Ini membuktikan bahawa syarikat FBS telah diiktiraf pada peringkat yang tinggi di Indonesia. Kami tidak henti-henti berterima kasih kepada semua pelanggan-pelanggan kami dan kami percaya bahawa anugerah ini adalah tanda-tanda bahawa bekerjasama dengan FBS akan berkembang maju dan membawa kejayaan kepada rakyat Indonesia dan untuk semua pelanggan kami secara umumnya.

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera