Dreams Come True: Adam Dapat Mendengar Sebagai Hadiah

Dreams Come True: Adam Dapat Mendengar Sebagai Hadiah

Sofiya dan Adam Bo-absah dari Jijel, Algeria akan mengingati November 2018 sebagai waktu berlakunya keajaiban – inilah masanya di mana FBS telah menunaikan impian besar mereka. Adam yang berusia 13 tahun mempunyai masalah kerosakan deria pendengaran – beliau hampir tidak dapat mendengar langsung apa-apa bunyi di sekitar beliau dan bergelut dengan kesukaran berkomunikasi dan tanggapan salah di sekolah. Membuatkan Adam mampu mendengar semula adalah impian terbesar buat ibu beliau, Sofia, yang menginginkannya lebih dari segala perkara lain di dunia ini. Sofia lantas menyuarakan hasratnya kepada FBS.

“Saya berharap Adam boleh mendengar seperti kanak-kanak lain, agar dia boleh bergaul dengan rakan-rakan sebaya, untuk boleh mendengar”, - kata Sofiya. Adam mengalami masalah di sekolah akibat dari pendengaran yang amat lemah, namun masalah ini kini sudah berlalu - sekarang Adam memiliki alat bantu pendengaran dan sangat ghairah untuk memulakan hidup baru.

"Saya mengimpikan untuk menjadi seperti kanak-kanak lain supaya saya boleh berjaya dalam pelajaran saya.", - kata Adam. Kami pasti beliau akan berjaya dalam banyak perkara di masa hadapan dan mendoakan yang terbaik untuk beliau!

Semua orang berhak untuk hidup dengan normal dan sihat, dan Pasukan FBS berbesar hati dapat memberikan peluang ini kepada anak muda hebat ini. Harapan kami, alat bantu pendengaran Adam ini dapat membantu beliau menikmati keindahan dunia ini dengan sepenuh-penuhnya.

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera