Hadiah ulangtahun perkahwinan untuk pemenang peraduan 'Dreams Come True'

Hadiah ulangtahun perkahwinan untuk pemenang peraduan 'Dreams Come True'

Leonardo dan Aldilene dari Brazil bakal menyambut ulangtahun perkahwinan mereka yang ke-30 dan mengimpikan untuk melawat pantai-pantai di Fortaleza pada hari besar mereka. Ia diluar kemampuan pasangan ini dengan pencen mereka yang tidak seberapa, lalu Leonardo telah kongsikan impian beliau dengan FBS.

Leonardo berumur 54 tahun, dan beliau menyara kehidupannya dengan pencen hilang upaya selepas menjalani pembedahan di belakang badan. Isteri beliau Aldilene, adalah anak dara pingitan tetangga – mereka bertemu ketika dia sedang berjalan kaki bersiar-siar sekitar kejiranan mereka bersama neneknya. Biar apa jua kesusahan yang menimpa, mereka berjaya kekal ke tahun ke-30 perkahwinan mereka, namun tidak mampu membiayai trip ulangtahun mereka. Leonardo menemui peraduan Dreams Come True tepat pada masanya untuk kongsikan kisah beliau dan memenangi trip idaman mereka.

Fortaleza adalah sebuah kota indah di barat laut Brazil – Leonardo dan Aldilene teruja hendak menikmati pemandangan sekitar kota, makanan, dan pemandangan di tepi laut bersama-sama. Terima kasih kepada FBS, mereka akan berpeluang untuk menerokai Fortaleza tidak lama lagi.

Leonardo mengakui bahawa walaupun beliau tidak pernah berdagang Forex sebelum ini, beliau telah berjaya 'merungkai' bagaimana ia berfungsi dan telah mencubanya. Ia akan menjadi satu lagi perubahan positif bagi pasangan sejoli ini. Selamat ulangtahun perkahwinan, Leonardo dan Aldilene!

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera