FBS mendapat pengiktirafan dari Indonesia lagi!

FBS mendapat pengiktirafan dari Indonesia lagi!

Kami berasa gembira untuk mengumumkan bahawa FBS telah memperolehi anugerah Broker Tahunan Syarikat insurans Yang Sangat Disyorkan dan 2016 Broker Perkhidmatan Terbaik 2016 di Indonesia.

Anugerah Syarikat Terbaik Asean telah ditandatangani oleh Menteri Perdagangan Indonesia, dan kerja kami sangat dipercayai, berterusan membangunkan broker telah diiktiraf pada tahap yang tinggi. Selain itu, hanya FBS adalah syarikat asing yang pernah menerima pengiktirafan ini. 

Kami telah menghabiskan banyak tahun untuk mewujudkan syarat perdagangan yang ideal dan mengembangkan promosi khas yang bukan sahaja akan membuat pelanggan-pelanggan kami bahagia, tetapi juga memaksimumkan kecekapan Forex mereka, ini adalah mengapa kami begitu bangga untuk menerima anugerah "Broker Perkhidmatan Terbaik 2016". 

Anugerah Syarikat Terbaik Asean dan Broker Perkhidmatan Terbaik akan mengambil tempat yang layak dalam koleksi kami, sudah memanjang melebihi 30. Tetapi tetap hadiah paling penting bagi kami adalah penghargaan dari pelanggan-pelanggan kami!

Terima kasih kerana memilih FBS! Ia adalah satu kemuliaan yang besar untuk kami berusaha setiap hari dengan berjuta pedagang dari seluruh dunia dan untuk berkongsi kelebihan kami – Program insurans deposit FBS, promosi bermenfaat, bonus dan perkhidmatan yang boleh dipercayai. Kami berusaha untuk membuat anda menjadi kaya!

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera