FBS sampai ke Afrika

FBS sampai ke Afrika

Di FBS, kami berusaha setiap hari untuk menjadikan dunia ini lebih baik dan membantu orang-orang yang memerlukan.

Pada awal Januari, pejabat FBS di Seoul menyertai misi Korea di Gambia. Terletak di barat Afrika, Gambia adalah salah satu negara termiskin di dunia. KDNK per kapitanya berjumlah USD484 pada 2016. Ini bermakna secara purata rakyat Gambia hidup dengan hanya $1.33 sehari. Tambahan lagi, pendapatan rakyat biasa di Gambia telah menurun berbanding $1.66 sehari pada tahun 2008.

Rakyat Gambia menderita dari ketiadaan akses kepada air bersih, makanan yang selamat, pakaian, apatah lagi pendidikan, ubat-ubatan dan infrastruktur. Misi tersebut mengambil masa seminggu untuk tiba ke komuniti pedalaman yang terletak terpelusuk dari jalan utama.

Pejabat FBS di Seoul pergi ke Gambia menyertai program khas dua hari, bertujuan untuk membantu masyarakat tempatan. Merkea hidup di rumah daif yang sama, menyampaikan bantuan makanan dan pakaian kepada orang-orang yang memerlukan. Juga, mereka telah membawakan bahan pendidikan yang perlu supaya pelapis mudah Gambia mempunyai peluang untuk belajar dan memperbaiki nasib mereka.

Di FBS, kami benar-benar mempercayai bahawa membantu orang-orang memerlukan adalah perlu untuk pembangunan dan pertumbuhan yang lestari. Sebagai broker yang mempunyai tanggungjawab sosial, FBS akan terus mengadakan kempen-kempen kebajikan dan memberikan sokongan untuk pelbagai inisiatif kebajikan.

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera