Temui pemenang peraduan iPartner 7 Plus!

Temui pemenang peraduan iPartner 7 Plus!

Usai sudah peraduan iPartner 7 Plus, dan kini kami sudah pun ketahui nama para pemenangnya! Tetapi sebelum mereka ini dapat merasakan manisnya buah kemenangan, mari kita imbas apa yang mereka perjuangkan.

iPartner 7 Plus adalah pusingan terakhir untuk sebuah pertandingan 3 pusingan.. Pemenang pusingan ini akan mendapat sebuah iMac 21.5-inci dengan paparan Retina 4K, MacBook Air 13 inci 1.6GHz 256 Gb iPhone 7s Plus 256 Gb Gold untuk tempat pertama, ke-2 dan ke-3, masing-masing.

Rakaniaga yang mengumpul paling banyak mata bagi 3 peraduan terakhir (iPartner sebelum ini, iPartner 7 dan iPartner 7 Plus sekarang ini) akan dibawa melancong ke ibu pejabat FBS di Saint Petersburg, Russia!

Dan, pemenang-pemenang iPartner 7 Plus adalah:

  • Juara 1: Zaw Moe Han dari Myanmar
  • Juara 2: Khon Wi Hlan Tun dari Myanmar
  • Juara 3: Safri Syamsudin dari Indonesia

Tahniah! Kami berharap kerja anda sebagai rakaniaga FBS akan menjadi lebih berhasil dengan gajet-gajet hebat itu!

Untuk pertarungan bagi kejuaran keseluruhan, ia sangat menakjubkan! Para rakaniaga telah menunjukkan keputusan yang memberangsangkan dan telah mengumpul lebih banyak mata, dan inilah 3 yang paling gigih dan berjaya dari kalangan mereka:

  • Zhang Chen dari China - 3 025 mata
  • Setthapong Onphuvieng dari Thailand - 2 525 mata
  • Safri Syamsudin dari Indonesia - 2 420 mata

Salam hormat buat rakaniaga terbaik semua, dan sekalung tahniah kepada Zhang Chen, kerana beliaulah orangnya yang akan melawat ibu pejabat FBS di kota indah St. Petersburg, Russia!

Kepada semua peserta - terima kasih kerana telah mengambil bahagian dan menunjukkan keputusan cemerlang! Teruskan mengikuti semua promo dan pertandingan kami, berdagang sehabis baik dan menangi hadiah-hadiah hebat dari FBS!

Promosi yang akan anda minati

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi