FBS dan Education Africa Memacu Perubahan Positif Di Kolej Masibambane

FBS dan Education Africa Memacu Perubahan Positif Di Kolej Masibambane

FBS dengan berbesar hati meneruskan kerjasama dengan Education Africa, menyumbang kepada kerja-kerja menaik taraf prasarana Kolej Masibambane di Orange Farm, Johannesburg.

Sebagai sebahagian daripada inisiatif baharu ini, FBS telah membiayai kerja-kerja pemuliharaan jam besar sekolah tersebut, mengembalikan simbol penting Kolej Masibambane ke tempat asalnya. Dengan jam baharu ini, para pelajar kini dapat mengurus jadual harian dan mengurus rutin harian mereka dengan mudah, membantu mereka menepati masa dan meningkatkan produktiviti.

Pada beberapa minggu pertama bulan Mac, ahli-ahli Education Africa serta para pelajar dan guru Masibambanee telah menganjurkan satu majlis perasmian jam baharu sekolah itu untuk meraikan peningkatan positif sekolah mereka. Sebagai tanda terima kasih atas sokongan kewangan, pihak berkuasa telah menamakan menara jam baharu itu sempena FBS – ia kini dipanggil “Jam FBS”.

Oratile, Kolej Masibambane, seorang pelajar tahun 10, menekankan betapa pentingnya Jam FBS, mengatakan, “Jam FBS besar nilainya buat kami semua. Saya percaya ini satu permulaan baharu buat kami semua. Ia akan memberikan kami semangat untuk datang ke sekolah awal kerana sebelum ini kami tidak ada jam untuk dilihat dalam perjalanan ke sekolah.”

FBS Clock.png

FBS, bersama dengan Education Africa, bertekad untuk mempromosikan kemakmuran dan pertumbuhan berterusan Kolej Masibambane. Sokongan yang diberikan adalah satu langkah yang signifikan dalam mempertingkatkan lagi infrastruktur sekolah dan membawakan harapan kepada komuniti Orange Farm.

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera